Tutoriály |
|
Rozbití textu
|
|
2008-06-16 20:57:40 | Zobrazeno: 73597x |
|
Pro program: 3DS Max |
Náročnost: Pokročilý |
Přidal: BaRYS |
|
| Hodnocení: 4.92 z 10 |
| |
|
| Tí, ktorí ste videli DooM Tournament #2 alebo TraiN Cup series #1 movie, viete, že sa v nich nachádzali animácie, v ktorých sa rozbíjal 3D Text. Už zmieňované animácie sú, ako inak, robené cez 3D Studio Max.
Ide len o jednoduché nastavenie funkcie pparay pre daný objekt, ktorý chceme rozbiť.
Ako prvé si vytvoríme vlastný text. Textu nastavíme modifier Extrude a amount (hrúbku textu) dáme 5. O nastevení hrúbky pre text som písal v mojom návode o 3D Texte.
V menu prejdeme do Create a tam prepneme zo Standard primitives na particle systems. Do scény si vložíme funkciu pparay.
Prejdeme do "modify", označíme si "Pparay", klikneme na Pick Object a označíme náš text. Keď tak spravíme, rozvinieme si Load/Save Presets , vyberieme "Pottery" a dáme Load.
Teraz už len stačí skúsiť pohnúť časovou osou a ak ste robili všetko správne, tak by sa vám váš text/objekt mal rozbiť. Už je na vás, ako sa s tým pohráte a ako si to všetko nastavíte.
Po nastavení materiálu pre text to u mňa vyzeralo nejak takto:
Mnohí z vás sa môžu pýtať, čo to je za rozbitie, keď ten náš text (objekt) na scéne stále zostáva?! V návode som sa snažil objasniť podstatu funkcie pparay. Ak chcete, aby po rozbití text zmizol, je viac možností ako to spraviť. Jedna z možností je tá, že akonáhle sa nám náš text rozbije, náš pôvodný text dáme presunúť niekam mimo scény. Avšak nezabúdajte pred tým aktivovať časovú os. Dúfam, že viete, čo myslím. Zhrniem to asi tak, že hneď na to, ako sa text rozbije, text sa presunie mimo scénu, ale rozbité čiastočky zostávaju stále na scéne. Chcel by som ešte poďakovať EuiXovi za výpomoc pri písani článku. Z mojej strany zatiaľ všetko.
Zdroj: e-sports.sk |
| |
| 4.92 z 10 |
|
| | Hodnocení: 4.9/10 (41 hlasy ) |
Pro přidávání komentářů musíte být přihlášeni | | | [BlueX] | | Souhlasíte se mnou? | |
| | f0xy > prvá práca čo v tomto programe robím a úplne pohode som to pochopil, tutorial je krásne spravený takže chyba bude asi v tebe... z obrázkou sa to dá vyčítať, nemusí byť ani text... |
| | | | [QuakeMaker] | | Souhlasíte se mnou? | |
| | jo celkem napohodu...kdyz jsem to zvladl ja jako amater tak to snad zvladne kazdy ;) |
| | | | [Axtin] | Admin | Souhlasíte se mnou? | |
| | f0xy: je to narocnost: Pokrocily. Pokud si zacatecnik, tak nevim proc se o to snazis. Jinak pokud tu chces nadavat kvuli tomu, ze jsi nesikovny, tak priste take muzes dostat ban. Mel bys vubec ocenit snahu autora, ze takove navody kvuli Vam dela. |
| | | | [f0xy] | | Souhlasíte se mnou? | |
| | Prejdeme do "modify", označíme si "Pparay", klikneme na Pick Object a označíme náš text. Keď tak spravíme, rozvinieme si Load/Save Presets , vyberieme "Pottery" a dáme Load. NEMUZU NAJIT..vyser se na to |
| | | | [f0xy] | | Souhlasíte se mnou? | |
| | NEMALI borec totalne popis akce jak hovado odflakl to ...ja kokot co se to ucim vubec nechapu co to je? treba" sak vite kde najdete casovou linku".ser na to chlape |
| | | | | [soulhAx] | | Souhlasíte se mnou? | |
| | trochu spatne popsany bych rek, treba to load/save presets najdu kde... |
| | | | [WoolfiK] | | Souhlasíte se mnou? | |
| | jj ale trosku tezsi :) |
| | | | [D4v1d3k] | VIP | Souhlasíte se mnou? | |
| | bude se to hodit :-) |
| | |
| |
|