|
|
|
[aRadianT] | 2011-04-10 20:10:50 | | #12 |
| | no ne ze bych zase ja byl profik ale taky amater jen jsem potreboval panacka kostru tak jsme si napsla kamaradovi co dela v maxu ... tak me par veci naucil !!!! ale spise ty zaklady ale pak uz to jde samo .... :D ale jinak ti ty zaklady predam a pak by si uz musel sam ... kdyztak si me pridej pokud mas steam RadianTek bo icq moc nepouzivam :D a nebo hodime scucha na ts nekde a reknu ti co a jak :) mam ted 3 dsny volna :D |
|
|
|
|
[skellet] | 2011-04-09 23:53:06 | | #11 |
| | Já ě chápu ale sme amatér co v maxu začíná a pouští s ehned do tohodle .D projel sem snad pulku tutorialu na 3Dscena.cz youtube taky ale nejsme zrovna angličtinář víš co takže toho moc nepochytim jen co vidim no ale co říká ruzny ty tipi nwm prostě nerozumim ... chc jen vědět proč dkyž hejbu z částí těla kterou sme vymodeloval mi dělá tohle
1. obrázek http://www.ulozto.cz/8594862/vlk-1-bmp
sorry za server kam sem to dal :D promin kámo:D
no prostě jakoby se vertex přilepil a byl tam ....
mozna to je tim že si zonačim celou tu kost a hejbu sní když si označim jen kloub ty kosti nedělá to ... mozna phooda ale chci si bejt jistej ne musim si bejt jistej příteli D
no a druhá věc ... když tam chci mit i oči jazyk,čumák atd prostě toho vlka všechny pohyby do detailů bduu dělat bude hejbat ty čelistí horní a dolní od sebe jakože otvírá pusu a chce se zakousnout atd ...
říkal si a něco spojim biped + něco pls ne odborný vírazi ja tomu pak neorzuimim sem ejn začátečník ale tohle potřebuju se naučit tak rposím pomoz ...
ještě ejdnou s eomlouvám za ulozto zrovna sme trochu mimo a nevěědl sme akm to hodit :AD
|
|
|
|
|
[aRadianT] | 2011-04-07 00:48:57 | | #10 |
| | ale jinak rikam... youtube.com ... to je muj kamarad na toto ! |
|
|
|
|
[aRadianT] | 2011-04-07 00:45:32 | | #9 |
| | viz. tady ... snaz se aby bylo co nejblize www.radiant.cz/physique.JPG
pač by si musel moc roztahovat envelope a vertexy ... by byla moc prace :P |
|
|
|
|
[aRadianT] | 2011-04-07 00:41:36 | | #8 |
| | hoja ... doporucuju ti pisat na jine forum... zde nema nikdo tolik skusanosti s bones a biped ... ale jinak mohu rict ze to ve vysledku vadit nebude.... pokud hodlas jen animovat chuzy nebo nohy .... pac pokud by jsi animoval i oči pusu atd... doporucim ti bones a + ruzne dummy ! a spojeni ( kostru biped delej podle psa aby ti pak sedla dobre evelance ! |
|
|
|
|
[skellet] | 2011-04-01 21:18:25 | | #7 |
| | Zeptejte se zde, jak co tvořit a s čím máte problémy. Poradíme.
Sorry ale kdybych s timhle nepočítal ani bych sem nepsal :D takže počítám s tim že poradíte ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[skellet] | 2011-03-31 16:43:42 | | #5 |
| | páč vlastně ta hlava toho bipeda je lidská a ne zvířecí tak ejstl to nakonec nějak neovlivní to animovaní
|
|
|
|
|
[skellet] | 2011-03-31 16:39:45 | | #4 |
| | http://www.ulozto.cz/8490930/skell-jpg
asi takkhle a na tu kostru pak chci nanýst to co vytvořim a právě envim ejstli to mám dělat přes bipeda a nebo Bones (kosti).
Tudíž moje otázka je ejstli mám dělat kostru z BIPEDA a nebo BONES, a až budu modelovat, jestli mám vynmodelovat každou část těla zvlášť nebo muzu v celku. A pak to celé nanýst na kostru.
|
|
|
|
|
[skellet] | 2011-03-31 15:52:41 | | #3 |
| | Ne abych mohl animovat toho vlka tak mu musim dát '' BIPED '' vim jak udělat biped ale nevim jak z toho vytvořit kosti v podobě vlka.
A ptám se na to jestli na každou tu kost musim udělat zvlášť část toho těla nebo stačí dkyž vymodeluju celou postavu vlka najednou a dám to na bipeda
|
|
|
|
|
[AccOuNTi] | 2011-03-29 20:11:35 | | #2 |
| | nvm ci som to spravne pochopil, ale ked cches robit animacie tak cez asovu os, aktivujes ju pismenom "N" a ked vies co je keyframe tak neni problem
|
|
|
|
|
[skellet] | 2011-03-28 22:06:48 | | #1 |
| | Zdar, prosím poradte někdo když si hci vymodelovat nějaké zvíře v maxu tak abych ho pak mohl animovat (ohýbat s různými částmi těla atd.) tak:
1) stačí když ho vymoeluju jen přes polygon
2) musim tomu vytvořit nějakou kostru
3) nebo jen každou čát těla vymodelovat zvlášť a s každou pak ohýbat ..
|
|
|