Vytvoření realistické neonové záře - vnitřní paprsek
1. Otevřete 3ds max a nakreslete požadovanou masku, třeba obdélníkem s zaoblenými okraji.
2.Otevřete material editor (M na klávesnici) a vyberte nějaký prázdný slot, v Self-illumination, vyberte nějakou barvu(tady zelená) a v mapě přidejte Falloff map.
3. V první barvě z Falloff map přidejte stejnou barvu jako pro Self-illumination(zelená opět) a v druhé barvě přidejte světlejší odstín z 1. barevné tabulky jako tady :
4. Zvyšte Output amount mezi 8-10.
Aplikujte na na masku/objekt.
5. Nyní otevřete Render dialog box (F10), přiřaďte renderování Mental ray, v Indirect illumination vyberte Final gather atd.Tady si můžete vyhrát podle svého gusta.
Hlavně s FG points.
Umístěte objekt za zářící, protože paprsky potřebují něco na zakrytí.Dejte F9 a mohlo by vám vyjít toto :